søndag 16. desember 2012

I'm testing Shu Uemura hair products!







I've been testing these Shu Uemura products for the past week. I use the shampoo, conditioner and hair mask from the full shimmer color treated hair series with musk rose oil. For styling I use the kaze wave curly hair foam, and then I finish of with some essence absolue hair oil. First of all, I love the way these products smell. They have a subtle and delicious scent, and they make my hair so soft. The kaze wave mousse adds moisture to my curls, instead of making them stiff and dry. The essence absolue hair oil with camelia oil (a geisha secret) makes dry tips go away, and with my colored and dry hair it's a super product! I've becomed totally addicted to hair oil. The products keep the hair color very well, but I have to add another product for some more texture. The mousse is great for moisture, but it does not add any volume, and I would like as big of a fro as possible! I'll be testing some volume products next time, stay tuned!


Jeg har testet disse hårproduktene fra Shu Uemura denne uken. Jeg bruker shampo, balsam og hårmaske fra full shimmer serien for fargebehandlet hår. Til styling bruker jeg kaze wave hårskum for krøllete hår, deretter avslutter jeg med essence absolue hårolje med kamelia olje (en velbevart hemmelighet hos geishaene). For det første lukter produktene fantastisk godt, og de gjør håret veldig mykt. Kaze wave moussen tilfører masse fuktighet til krøllene mine, istedenfor å gjøre dem stive og tørre. Essence absolue hår oljen gjør tørre tupper fine igjen, og er et supert produkt for mitt tørre og fargede hår. Jeg har blitt helt avhengig av hår olje! Produktene holder godt på fargen, men jeg må nok legge til et ekstra produkt eller to for mer tekstur og volum. Moussen er fantastisk for fuktighet, men den gir ikke volum, og jeg vil ha så stort hår som mulig. Jeg kommer til å teste noen volumprodukter neste gang, stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...