søndag 16. september 2012

Giveaway: United Nude Lo Res



Hi everyone! I apologize for my absence, I've been busy travelling, working and redecorating a new apartment. But I'm going to make it up to you with this really sweet giveaway. These amazing rubber pumps from United Nude with diamond texture can be yours! They are a size EU38. To enter the contest, follow this recipe! Open for international participants.

1. Like Despite Color on Facebook here:
2. Like Why Not on Facebook here:
3. Leave a comment here, with your name and e-mail adress

Love Iben

ENDING 25th of October!

Ad

16 kommentarer:

  1. Åh, fine fine skoene. I størrelsen min.
    Tenk om de kunne vært med å gått gatelangs i Trondheim, løpt inn på Trøndelag Teater før de hadde trippet bort til det litt rare fine kollektivet til han ene som er litt finere enn alle andre. Også kunne de være med å drikke vin hele natta.
    - Ingrid
    - ingridhhagen@gmail.com

    SvarSlett
  2. De var rålekker, Iben!!!:)
    beathe_05@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Martine. Martinelloft@hotmail.com. Aaaaaawwwwww i love plastic

    SvarSlett
  4. Hiver meg med :)) Hjertelig hilsen Jorunn Maria.
    pst@jorunnmaria.com

    SvarSlett
  5. Det kribler i magen nå jeg ser disse skoene!
    stombre@gmail.com

    <3

    SvarSlett
  6. Gimme!

    Carita
    Carita.arctander@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg har vært superfrekk og stjålet et par bilder fra denne og et annet innlegg for å skrive litt om deg på bloggen min. Håper det var greit.
    Hvis ikke skal jeg selvfølgelig slette hele greia!^^

    SvarSlett
  8. Iben! It was made to be mine. I want them!
    And if I win (i will, hehehe)you can ship it to my place in Oslo, no need to send it to Rio. :-)
    My name is Gisella Francisca and my email adress is gisellas@gmail.com
    http://collectiveforusall.tumblr.com/

    SvarSlett
  9. Mjaumjaumjau, jeg ønsker meg sko!
    mfwetteland@gmail.com

    Hilsen Marte :)

    SvarSlett
  10. Oh Jesus ! I want this !
    Samia, douggle@hotmail.de

    SvarSlett
  11. henrikke, henrikkese@nu.no

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...