fredag 23. mars 2012

How to add orange to your outfit

Leather jacket: Ellos/ Skirt: HM/ Top: Nina's Vintage/ Feather Fur: Zara/ Shoes: Russel and Bromley

An example of how to add orange to your outfit is stockings. They're cheap and a non-risky addition to your wardrobe. I've got maybe 10 pairs of stockings in different colors - my wardrobe wouldn't have been the same without them.

A little update on my whereabouts; I've been out meeting Jorunn for coffee, and now I've got to work on a presentation I'm doing for Sundt later this evening. Have a beautiful day lovelies!

xxx Iben

6 kommentarer:

  1. wow!! gorgeous!
    weather has been lovely all around and this is really busting my mood in the best possible way!
    have a fab weekend!

    xx

    SvarSlett
  2. så nydelige farger! blir skikkelig inspirert og lykkelig av det :) og hey, nå har jeg byttet blogg IGJEN! endte opp på tumblr nå, og føler meg endelig hjemme. så NÅ lover jeg å slutte å mase! ;) masse klemmer fra michaela (a.k.a eriksdottir)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahha, stakkar deg Michaela, alt ser helt normalt ut for meg! Og selvfølgelig skal jeg besøke tumblren din:D

      Slett
  3. aner ikke hva som skjedde med kommentaren min ovenfor, den ser litt... rar ut! haha! hmmmm... jaja. håper du skjønte hva jeg skrev i hvert fall ;) klem fra michaela @ lifeinflowmotion på tumblr.com

    SvarSlett
  4. (nå så det normalt ut igjen, beklager! kom opp en masse rare koder og shit. skal slutte med spamminga mi nå, jeg ;))

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...