onsdag 1. februar 2012

Finalist for Vixen Blog Awards!


IIIIIIIIIIIII, I'm so happy! Because of all you lovely readers, friends and family who have voted for me, I'm now one of the finalists in Vixen blog awards. Without you, this wouldn't have been possible. THANK YOU SOO MUCH! But I have to ask you one more favour, now you will have to vote for the winner. The voting closes at 8th of February, please vote for me here:
-----
WOHOOOOOOO, jeg er så utrolig glad! På grunn av alle mine kjære lesere, venner og familie er jeg blitt valgt som en av finalistene til Vixen Blog Awards. Uten dere hadde ingenting av dette vært mulig. Jeg sier TUUSEN TAKK til dere alle sammen!! Men jeg må dessverre be om en tjeneste til..Nå er avstemningen åpnet igjen for at vinneren skal stemmes frem. Jeg hadde blitt utrolig glad om du ønsker å stemme meg videre her:


Love Iben

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...