torsdag 26. januar 2012

Telephone






Wearing: Jacket and purse: vintage/ Hat: Weekday/ Shoes: Camper/ Top and skirt: HM Trend

I love telephone booths, they are so nostalgic. I also found some nostalgic panty-hoses, I've been looking for a nylon pair with a stripe for a while. Get them here:


But I have to ask you something, I see that you come by every day, because my ratings are the same, but you never leave comments. I was hoping maybe you could leave something, so I know what to do more, and what to do better. It can be frustrating sometimes to put a lot of time and effort into the blog, and get no feedback on it. But I love you guys anyway, it's so nice of you to drop by!

14 kommentarer:

  1. Such a classy 50's babe in the phonebooth! lol

    xoxo
    FAKE EMPIRE
    www.shopfake.com

    SvarSlett
  2. Har ikke så mye motepeiling, så kan ikke gi tips, men kan si at du ser smashing ut!;-) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig kjekt at du legger igjen en kommentar Jeanette, jeg setter veldig pris på det:D

      Slett
  3. Jeg følger deg på bloglovin, men kommenterer aldri fordi jeg syns det er så tungvindt å måtte skrive inn navn/nettadresse hver gang. Syns du har en bra blogg, og legger ut mye bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Iselin! Det går helt fint, jeg skjønner at det er litt tungvindt å kommentere, men jeg setter veldig pris på at du tar deg tid til å si det. og tusen takk for kjempefint kompliment fine du:)

      Slett
  4. Hei Iben!

    Har kommentert et par ganger og siden du spør så har jeg tenkt over at grunnen til at jeg ikke kommenterer mer er at jeg ikke vil du skal føle deg forpliktet til å skrive takkekommentarer på min blogg. Du må veldig gjerne titte innom og kommentere hvis det er noen poster som interesserer deg, men du trenger ikke takke for kommentarene mine. Det kan du eventuelt gjøre her, så kommer jeg og sjekker ;)

    Jeg vet ikke om andre har det på samme måten?

    Men så har jeg kanskje ikke så mange konstruktive kommentarer å komme med bortsett fra at du har en utrolig imponerende stil, særlig med tanke på gjenbruk og fargebruk. Og det er få andre bloggere som klarer å være så kreativ når det er kaldt ute!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine Karen, tusen takk for kommentaren! Det er veldig fint å få vite grunnen, for jeg har sett de fine kommentarene dine tidligere. Jeg skal bli flinkere til å kommentere her når du legger igjen kommentarer:). Jeg tror du er ganske enestående, fordi de fleste vil kun ha så mange kommentarer som mulig, for dem spiller det ingen rolle om det er takking eller hva det skulle være. Men jeg er enig med deg, at man skal ikke føle seg forpliktet på noen sider, så jeg skjønner veldig godt hva du mener.

      Tuuusen tusen takk, det varmet utrolig å høre det! Takk for en fin tilbakemelding Karen, jeg setter veldig pris på det.

      Slett
    2. Haha, det kan godt være jeg er enestående ja, jeg har visst alltid vært litt rar ;)

      Slett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Svar
    1. Skal prøve å bli flinkere på det:)

      Slett
  7. Jeg begynte å lese bloggen din fordi bestevenninnen min mente du var mitt ukjente stilikon, og det har hun helt rett i. Jeg har aldri sett noen med skjønnere hår og finere lebestift og herligere klær så du putter rett og slett masse inspirasjon og fargeglede inn i hverdagen min. Tusen takk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for herlig kommentar, nå kommer jeg til å sveve på en liten rosa sky resten av dagen;)

      Slett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...