lørdag 10. desember 2011

White and fluffy



'
wearing: Jacket,skirt: Vintage/ sweater: SecondLove/ Booties: Acne/ Hat: weekday

It's quite cold outside these days, so I decidied to pull out my polar bear jacket. It's funny how much drunk people like to pet this jacket, I remember last winter there was this girl who started petting it when we were having a cigarette outside a club. I turned around and she said: WOW, this is so soft, it has to be made by the king of softness! I laughed real hard.

Det er ganske kaldt ute for tiden, så jeg bestemte meg for å dra ned "isbjørnen" fra loftet. Den er svært populær blant relativt fulle folk når jeg er ute, og jeg har blitt klappet både på bybanen og ellers. Jeg husker i fjor vinter når jeg sto utenfor et utested, så kjente jeg noen klappet på jakken bak meg. Jeg snudde meg, og der sto det en jente som utbrøt: "Den her jakken er jo så myk at den må være laget av selveste mykhetskongen!"

                      VIXEN BLOGAWARDS NOMINÈE: VOTE HERE:

Follow Despite color

4 kommentarer:

  1. så fin du er. nydelig antrekk og jeg bare digger håret ditt, det er så fint med kröller
    håper du har en herlig helg

    SvarSlett
  2. Great look ! I love it
    Big kiss from:





    mfashionmyobsession.blogspot.com

    SvarSlett
  3. love love love the jacket !!!

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...