torsdag 8. desember 2011

Velvet winter






wearing: Velvet dress: My mom's old/ Hat: H&M/ Cape: Vintage/ Belt: Norwegian Wood @Etsy


Sorry about the bad image quality, I think Picasa is punishing me for uploading pictures eventhough I've reached my free limit! So I had to make them a bit smaller..And a cheerfull hello to all of my new readers, so awesome you dropped by! I'm also so happy that I recceived my new belt from Etsy yesterday, I love it.


Beklager dårlig bildekvalitet, det ser ut som Picasa straffer meg fordi jeg laster opp bilder selv om jeg har nådd grensen for gratis opplastning. Så jeg prøvde å lage dem litt mindre, skal gjøre alt for å fikse det her, er ikke noe jeg liker dårligere enn å poste lavoppløselige bilder.! Hei til alle mine nye lesere, så kjekt at dere er innom og titter på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på. Jeg er også veldig glad fordi jeg har fått nytt belte fra Etsy!


VIXEN BLOGAWARDS NOMINÈE: VOTE HERE:

Follow Despite color

8 kommentarer:

  1. velvet er SÅÅÅÅÅ in right now.. sikler på en velvet jakke til 1500... :/

    SvarSlett
  2. Du ser fantastisk ut! :)

    SvarSlett
  3. Amazing pics!!! WE Love this outfit and previous too!!! Very interesting blog. You are so original <3

    let`s visit our blog:
    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M from Poland

    SvarSlett
  4. Elsker kjolen! :) Det er det gøyeste i verden å arve ting fra mødre :) Etter jeg begynte å lese bloggen din for 2 dager siden har jeg allerede sett deg 2 ganger. haha :)

    SvarSlett
  5. OMG this is amazing crushed velvet love it xx
    www.rawfashionmagazine.com

    SvarSlett
  6. am in love with that maxi look:)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...