mandag 12. desember 2011

Technical problems

Hi you guys, I just have to make a post about the issues I have with my blog pictures, so you will know why the older posts have a very low image quality. I upgraded to Google paid storage a couple of days ago, and all my images suddently turned pixelated and grainy. I can't upload pictures either, without them being grainy no matter what I'm doing. I'm stalking google and their support forums to get help, but in the meantime I have to upload to Imgur, I hope that's okay with you.


Hei alle sammen, jeg måtte bare lage en liten post om problemene jeg har med bildene på bloggen, slik at dere vet hvorfor de eldre bildene er uklare og pikselerte. Jeg oppgraderte til Google Paid storage for to dager siden, og plutselig ble alle bildene på bloggen uklare og pikselerte. Jeg kan ikke laste opp bilder heller, og uansett hva jeg gjør med dem blir de uklare. Jeg stalker Google og supportgruppene deres for å finne en løsning på problemet. I mellomtiden må jeg bruke Imgur til å laste opp bildene mine, og jeg håper det går greit for dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...