tirsdag 6. desember 2011

Nominated for best outfit blog at Vixen Blog Awards!

I'm so excited to have been nominated in the category best outfit blog for Vixen blog awards!! Thanks so much you guys, it warms my heart! I've only been blogging for a year, and this is such an honor! Please vote for me as a finalist here:


Jeg er så utrolig glad og overrasket over å ha blitt nominert i kategorien beste dagens outfit til Vixen Blog Awards! Tusen takk til alle dere som har stemt på meg! Jeg har bare blogget i litt over et år, og dette bare er så gøy! Vil du stemme på meg som finalist kan du gjøre det her:






Follow Despite color

6 kommentarer:

  1. Done ;-)
    Congrats Iben! You really deserve it! I keep my fingers crossed.

    SvarSlett
  2. Hurra, hurra, hurraaaaaa :D

    Dette er deg så vel unt!!!! Skal stemme til krampa tar meg!!! Håper VRIKELIG du vinner!!! :D

    SvarSlett
  3. Aaaaw, thanks so much you guys! You are so sweet<3 Du er herlig beautycountry;)

    SvarSlett
  4. jeg har aldri lest bloggen din før, men wow :) så stilig! du får en bergensstemme fra meg :)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...