lørdag 17. desember 2011

Giveaway: Goodiebag from the SVA magazine launch


In cooperation with RAMM av Ramsvik
Hey you! Want to try out some Kevin Murphy hairproducts while you get blown away by the breathtaking pictures in SVA Magazine? Well I'm gonna give it to you! You can participate in the giveaway until 27th of desember.


All you have to do is to like Despite Color on Facebook here:
Leave your email adress and I'll get back to you.


The winner is Julie! I've contacted you by mail!


                    VIXEN BLOGAWARDS NOMINÈE: VOTE HERE:  



Follow Despite color

5 kommentarer:

  1. Jeg har likt facebook siden din lenge jeg :) Og har super lyst på goodiebag :) Hilsen den "proffe" amatør fotografen :P Klem klem

    SvarSlett
  2. ooh og JA! jeg har kjempe lyst på goodie baggen!! <3

    SvarSlett
  3. Omg! fikk sjokk da jeg så at jeg ikke allerede likte facebooksiden din! Men det er fikset nå vettu.. Melder meg like godt på konkurransen din i samme slengen jeg, hihihi..

    Klem fra Merethe!

    m.fjeldstad@live.com

    SvarSlett
  4. Liker facebook siden! :)

    kaia-re@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg liker selvfølgelig!
    Klem fra Julie

    julie_t4@hotmail.com

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...