torsdag 15. september 2011

Santorini part 2



























We visited the vulcano that made the middle of Santorini tumble into the ocean hundreds of years ago, it was quite fascinating! And as true turists, we went for a swim in the hot springs afterwards. It was fun because we had to jump from the boat and swim into the bay. The rest of the time we were busy admiring the wonderful architecture and the caldera (the big cliff Santorini is placed upon).

You should definitly go there, it's amazing.

Pictures from Paris will be posted soon!

xoxo Despite color

9 kommentarer:

  1. Ser ut som noen koser seg :D Ser helt fantastisk ut og nydelige bilder :D Men gleder meg masse til du kommer tilbake og snuppa :D Stor klem :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange fine bilder, ser ut som en helt fantastisk tur! Og det bildet av katten, ååå! Ser ut som den har ull på magen!:D

    SvarSlett
  3. Ok, jeg skal dit, jeg må dit, det ser helt fantastisk ut!! Fine bilder! Kisses.

    SvarSlett
  4. så mange fine bilder! åh som jeg savner sommer og sol..
    du er så söt!
    håper du har har en fin uke.

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder, Iben! :)
    Klem fra Julie

    SvarSlett
  6. so amazing!!! I was nearly going there too but eventually I went to Holland...a bit different, right? :) maybe next year... lovely pics darling!
    xx

    SvarSlett
  7. Guri-meg så flott! Dit VIL jeg ;)

    SvarSlett
  8. Gud så nydelig og sjarmerende det er der!!:) Håper du koser deg

    SvarSlett
  9. Helt vanvittig flotte bilder! Åh, nå fikk jeg lyst til å reise der jeg også.

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...