mandag 16. mai 2011

New header?


I'm thinking about changing my header again. I've had my mother-in-law, graphic designer Eva Tuft helping me out with it, and photographer Ilvars Vitolins has taken the picture. So what do you guys think? Also, feel free to tell me some other things you want to see more of or things I should improve.

Jeg tenker på å endre header igjen. Jeg har hatt min svigermor, grafisk designer Eva Tuft til å hjelpe meg med det, og fotograf Ilvars Vitolins har tatt bildet. Så hva tror dere? Fortell meg gjerne om andre ting du ønsker å se mer av, eller ting jeg bør forbedre. Ha en fin dag!


<3 Iben

16 kommentarer:

  1. i think the all white background looks more crisp, you should totally change it. it will give your blog a more professional and simple look. thats awesome that your mother in law is a graphic designer! ive always wanted to learn graphic design, so many awesome things to create.

    xoxo
    FAKE EMPIRE

    SvarSlett
  2. Look very nice.I love the shadow of letters:)

    SvarSlett
  3. Her er det bare å kjøre på med ny header Den var utrolig fiiiin og elegant!! :D

    SvarSlett
  4. Iiiiben <3 fiine iben. Elsker din nye header.

    Kan ikke tro vi gikk glipp av den rosa fylle festen, hehe.. Next time my dear:)

    Ja jeg har vært i Roma noen dager, elsker den byen. Må tilbake hele tiden.
    Det er en av mine favoritt shopping byer <3
    Det var så mye fint Iben, my god.. Men jeg brukte nesten hele shopping budsjettet mitt på en veske fra Cèline, måtte ha ny veske..

    Håper du har det fint fina:)

    Koser

    SvarSlett
  5. Syns den nye er kjempe fin! Fantastisk fint bilde.
    Sees på 17. mai. :)

    Klem fra Julie

    SvarSlett
  6. lovelieeeeeeee

    u look so beautiful

    kiss dear

    SvarSlett
  7. Den var kjempe fin! Ville kanskje sett mer outfit bilder for jeg elsker stilen din :D

    SvarSlett
  8. Fantastisk nydelig bilde!! Den headeren MÅ du ha :):)

    SvarSlett
  9. Den Headeren var utrolig fiiin:) Takk for koselig mld søte;) Ha en super 17-Mai feiring i morgen snuppa<3

    SvarSlett
  10. Elsker den nye headeren frøken!!

    SvarSlett
  11. HOW DO YOU DO THAT WITH YOUR LIPS!
    LOOKS SO AMAZING!! I WANT TO DO THAT!!!!!
    you have the best headers :)


    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    SvarSlett
  12. I really like this header . the white space does wonders !

    SvarSlett
  13. flott header!
    tar du oppdrag eller?
    trenger en ny:)

    SvarSlett
  14. herlig header! og som du sier selv, mer outfit-bilder. hver dag! Anniken

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...