torsdag 24. mars 2011

New in: Ear jewellery










Finally my beloved earring from Anni Jürgenson arrived! Oh my I love it! The last couple of days I've been running around pulling clothes, so I'm going to get back to all of you sweeties soon. I also had an interview with two sweet girls today, so for my norwegian readers: Go buy the next Megafon! I have such an amount of exciting projects coming up, can't wait!

Endelig fant jeg pakken fra Anni Jürgenson i posten! Hurra! De siste par dagene har jeg løpt rundt og funnet klær til en fotoshoot vi skal ha på lørdag, så jeg kommer tilbake til dere så fort jeg kan. I dag ble jeg også intervjuet av søte Stine og Maren fra Megafon, løp å kjøp neste utgave! Jeg har en haug med spennende prosjekter for tiden, og jeg kan nesten ikke vente med å ta tak i dem.

Jeg må også vise dere min venninne Elises spennende video hvor Hege Golf og Hans fra Acne presenterer høstens nyheter i Bergensbutikken. Sjekk det ut
her

9 kommentarer:

  1. U LOOK REALLY BEAUTIFUL:)

    AMAZIN EARIN'!

    KISS DEEEEAR.....

    SvarSlett
  2. so awesome! i love the bright red color!

    SvarSlett
  3. De var fresh! :)
    Sminken din var utrolig fin også. ;)

    SvarSlett
  4. I suggest you to use something to smooth your skin because you are so beautiful but digital pictures make skin look bad without any post-production!

    SvarSlett
  5. Thank you for the tip! It's so irritating that everything shows on digital photos.

    Love Iben

    SvarSlett
  6. Beautiful! And your smoky eyes and charcoal dress compliment it beautifully iben
    xxx

    SvarSlett
  7. Åh, du er så vakker! Nydelig :)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...