fredag 4. mars 2011

The field







Went on a rainy little fieldtrip at my parents house today. Sorry about the spots on my pants, it was actually pouring down from above! Found this cape at the lovely Secondlove, and I love it! Oh and a couple of days ago I met the lovely Jorunn Maria, you should check out her blog! Lovely pictures and sometimes she also shows her work. So what's up this weekend?

Dro på en svært regnfull tur til mine foreldre i dag. Beklager flekkene på buksen, men det pøste faktisk ned når bildene ble tatt:). Jeg fant denne nydelige capen hos Secondlove. Jeg er blitt veldig glad i den. Å jeg glemte å si; for et par dager siden traff jeg skjønne Jorunn Maria, dere bør sjekke ut bloggen hennes! Ikke bare har hun masse nydelige og inspirerende bilder, men leserne får også titte litt inn i arbeidsdagene hennes som stylist.

11 kommentarer:

  1. du ser fantastisk ut i capen..og secondLove is the shit!!!! keep up the good work..

    SvarSlett
  2. Du er litt av en tøffing må jeg si! I like it, a lot! :)

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for omtale! Hyggelig å møte på deg her om dagen :) Capen din fra secondLove er faktisk mitt gamle skjørt! (det har to lag, og et stykke tynn jersey øverst, stemmer?)
    Ha en deilig helg :)

    SvarSlett
  4. Elsker bloggen din Iben! Du er rå! Stor klem fra anonym (Lene aka din kule kollega;)

    SvarSlett
  5. ok. jeg som ikke eier sans for mote. elr noe slikt.
    jeg digget dette!

    ida <3

    SvarSlett
  6. omg, I've fallen in love with your cape!! It looks like it is sheer fabric but if you said it was raining I guess it is plastic... beautiful!!!
    have a fab weekend hun!

    SvarSlett
  7. oh, and congrats for the new header! <3

    SvarSlett
  8. Iben! Du ser fantastisk ut på din nya header! Jag älksr läpparna! Vet precis vilken bild som varit din inspiration. :-)

    Och WOW till outfiten där uppe! Jag älskar hur du kombinerar saker och får det att se s konstnärligt men ändå bärbart ut. Vill ha dina byxor! :-)

    Pussar och kramar från Dubai!

    SvarSlett
  9. I love your header and the blue sheer top above. Thanks for sharing the photos and drop by me too, soon.

    Cheers.

    SvarSlett
  10. Ah sweetness, i love this colour on you. So greta with the new hair... and it's tulle, i can't take it. Too good ;)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...