tirsdag 15. mars 2011

Edita Vilkeviciute by Sølve Sundsbø for Vogue China









I seem to have developed a sudden fascination for editorials with fluid elements. There is something so alien, mystical and fascinating about them. They really portray fashion like true art.

Det virker som jeg har utviklet en fasinasjon for editorials med flytende elementer. Det er noe så fremmed, mystisk og fascinerende ved dem. De portretterer virkelig mote som sann kunst.

<3 Iben >

Source: Fashiongonerogue

15 kommentarer:

  1. Fantastisk kunst..
    Det går bra:) Stresset periode;)
    Elsker headeren din forresten:D

    SvarSlett
  2. Utrolig fantastiske bilder Iben :)

    SvarSlett
  3. Oh my these are beautiful! That military looking YSL dress is incredible
    x

    SvarSlett
  4. Oh Lord.. Jeg har ikke ord på hvor dyktig han er, helt urtolig stolt av at han er en Norsk Fotograf som bare gjør det så bra. Faderullan meg så flink:)

    Tusen takk for fine kommentarer fine Iben <3

    SvarSlett
  5. Og tusen takk for link:) Det skal jeg også få gjort, link til deg under JAKS LOVE:)

    Nydelig dag

    SvarSlett
  6. sv: åh, så koselig at du vil det :D:D:D takk! kanskje jeg setter deg opp senere og , må bare komme meg hjem fra skolen først:D

    SvarSlett
  7. FANTASTISKA bilder!
    Det är nåt fascinerande med flytande former. Man vill aldrig sluta titta, som eld och vatten.

    SvarSlett
  8. amazing pictures!! :))

    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Love those pictures... they are so gorgeous!!!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kommentar på siden min søte deg! Utrolig bra blogg du har her, elsker bildene og headeren din er superfresh! Love it <3

    Keep up the good work honey!

    SvarSlett
  11. Elsker denne bildeserien. Lekkert!

    SvarSlett
  12. this is an amazing editorial! i love it so! the smoke is just amazing!

    SvarSlett
  13. Can't call it a simple picture, its a brilliant artwork...amazing...everything



    http://ultimativerexklusiversubjektiver.blogspot.com/

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...