tirsdag 22. februar 2011

Tendency: Garters









Yes, yes, I know that outfits with underwear and underwear inspired outfits were the big thing last spring. But it seems like the garters have survived. Personally I love this trend, it's such a cool way to make a simple minidress more edgy. The picture of Hanneli is like two or three years old, she is so stylish and so quick to adapt coming trends. I'm definitly gonna get a pair! Or maybe the gorgeous shorts from Mardou&Dean below?

Jada jeg vet at antrekk med synlig undertøy eller undertøysinspirerte antrekk var tingen i fjor vår. Men det ser ut til at strømpeholderne har overlevd. Personlig elsker jeg slike, det er en utrolig kul måte å gjøre et antrekk mer edgy. Bildet av Hanneli er sikkert to-tre år gammelt, hun er så stilig og ikke minst kjapp på å oppfatte kommende trender. Jeg kommer definitivt til å skaffe meg et par! Eller kanskje den nydelige shortsen fra Mardou&Dean?



<3 Iben

Sources: Fashiontoast, Hanneli and Mardou&Dean's blog.

18 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg! Definitivt en trend som slår an hos meg! :-) Og HVOR finner man den shortsen? Lønningen min er farlig nær å bli brukt opp på nettopp den!

    SvarSlett
  2. Jeg har mast på Koma på facern, fordi alle butikkene som fører M&D er i Oslo...:( Og de har ikke internett sjappe!

    <3

    SvarSlett
  3. Agree! liker det sjæl :) Syns også strømpebukser med holder-trykk er stili, oh yes!

    SvarSlett
  4. Jeg skal definitivt ha denne shortsen fra Mardou&Dean, den er TOP:)

    SvarSlett
  5. Wow your blog is amazing!!
    Shall we follow each other?
    Following yooou!
    xoxo

    SvarSlett
  6. Synes det er kjempe kult. Hanneli er så vakker forresten!

    SvarSlett
  7. Jeg liker det, men kjøper like gjerne strømpeholdere og ordner det selv!:-)

    SvarSlett
  8. Man skal aldri følge trender slavisk, bare la seg inspirere, og da velger man selv hva man vil bruke når. Trend eller ikke trend. Synes nå jeg.
    Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min!

    SvarSlett
  9. Helt enig med deg skjønne Jorunn Maria:D

    SvarSlett
  10. I'm imagining them on you with an oversized shirt. You'd definitely rock them! The shorts are fantastic too. Bitchin & Junkfood were stocking leather versions, you should check them out too ;)
    xx

    SvarSlett
  11. Håller med! Det är supersnyggt till kort kjol eller shorts. Tyvärr har jag inte benen att bära upp dem men jag tittar gärna på dem som har! :-)

    SvarSlett
  12. digger stilinspirasjonen her. du får meg hooked også.
    åh london var helt supert. er så gla jeg dro dit.
    har masse stoff til innlegg fremover nå ;)
    håper du har en fin uke
    xx

    SvarSlett
  13. ÅÅ ja den shortsen ble jeg også helt forelsket i da jeg åpnet siste ELLE.. Dritstilig med wedges til!

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...