søndag 20. februar 2011

Styling: That 70's show







I did this styling as my own interpretation on the 70's trend. It's really hot right now, and I wanted to show you guys how to create a 70's look in an affordable way. The hat is 17 dollars and the pants were 70 dollars on HM. The fur is borrowed from a friend and the vest was on sale for 17 dollars too. How do you guys feel about flare?

Jeg gjorde denne stylingen som min egen tolkning av 70 talls trenden. Den er veldig hot nå, og jeg ville vise dere hvordan en kan skape en 70 talls look på en rimelig måte. Hatten kostet 99, og buksen 399 på HM. Vesten var 100 kroner hos Vivikes. Så hva synes dere om sleng? Yay or nay?

Photographed by Ida Marie Tangeraas

Scarf: Benetton
Bag: Ordning & Reda
Gloves: Morris

22 kommentarer:

  1. Jeg er på yay'ern i hvertfall! Buksa var nydelig :)

    SvarSlett
  2. utrolig kul blogg! digger stilen din. be sure to check out my blog as well! :) klem

    SvarSlett
  3. Yay!!!

    Elsker at 70-tallet er kommet nå!! :D

    SvarSlett
  4. Kjøpte en liknende bukse på fretex for litt siden, men har lurt litt på hvordan jeg skulle style den. Ser du tar 70-tallsstilen helt ut, og det ser jo fantastisk bra ut. Jeg må kanskje rett og slett bare tørre litt mer?

    SvarSlett
  5. Nå måå jeg få tak i en helt gjennomsiktig clutch snart :O

    SvarSlett
  6. Jeg foretrekker fortsatt skinny jeans selv, men du kler jo denne stilen knallgodt!

    Her er forresten link til den siden hvor jeg har laget visittkortene mine: www.moo.com

    SvarSlett
  7. Loves it! du ser fantastisk ut på ALLE bilder!!

    <3 Helene

    SvarSlett
  8. Your rocking the trend deadd onnn!!! It looks great! And your hair looks awesome too! Did you dye it?
    I love the way its shot too! A bit different
    Major thumbs up!
    Xoxo
    Vee

    SvarSlett
  9. really cool!!I'm totally in love with your header!!
    Follow me? I'll be very happy if you do it!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    SvarSlett
  10. 70's beauty. :)

    x
    ingrid
    the showmanship

    SvarSlett
  11. Thanks so much you guys!

    Lots of love

    SvarSlett
  12. Kanke ha 70's uten utagerende 70's skjorter!
    http://cotondoux.fr/#1/2/5089

    (bare kødder, du ser raff ut)

    SvarSlett
  13. i love it!
    the colours are balanced perfectly.

    SvarSlett
  14. ooooh Iben this is just perfection!
    you look like an actress from some movie from Seventies!
    beautiful!!
    xxx

    SvarSlett
  15. hahaa! kjennte deg ikke igjenn jeg, når vi møtte deg på torgalmenningen... men det var et pent antrekk da !!!

    SvarSlett
  16. Great earthy tones and the hat *really* suits you.
    Fantastic styling honey
    x

    SvarSlett
  17. Hei Iben! Fikk et flasch-back til 70-tallet... bare stilig! Eva

    SvarSlett
  18. YAY! Jag har alltid älskat 60-70-talet oavsett om det är inne eller nej. Nu blir det flair för hela slanten!

    SvarSlett
  19. så chic! finfine bilder også ;)

    SvarSlett
  20. liker det. sleng er fint!

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...