fredag 11. februar 2011

Russian explorer









It was a sunny day, and I assumed the spring was about to come. So I decided to explore some places I haven't been before. Oh what a pleasure it was to feel the sun again after two months of snow and darkness. Please come soon spring!

Det var en dag det var sol, og jeg antok at våren kom. Så jeg bestemte meg for å utforske steder jeg ikke har vært før. For en glede det var å kjenne sol igjen etter to måneder med snø og mørke. Vær så snill å kom snart vår!

<3 Iben

Pictures taken by Ida Marie Tangeraas

Jacket: 3rd hand, selfmade
Dress: Acne
Hat: Retro

19 kommentarer:

  1. Guri, dette var vakkert Iben! Dødsbra shoot, med kul kombinasjon ;)

    SvarSlett
  2. Alltid like fine bilder, love it!!

    SvarSlett
  3. lovely! i love the strong military-esque shoulders!!!! and the color! and the fact that its a brighter day on the other side of the world!!! (is it? idk) anyways, lookin lovely!
    xoxo
    vee

    SvarSlett
  4. I am russian! w0o. Love that hat.

    xo

    SvarSlett
  5. The jacket is amazing and you look gorgeous! The photos are great, it's like a fashion editorial! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Thanks so much to all of you sweeties!

    SvarSlett
  7. ella tipset om bloggen din, så jeg legger deg til i google reader :D

    nydelige bilder!

    SvarSlett
  8. Takk for den fine kommentaren, kjære deg.

    Elsker bloggen din også. Følger deg. Gleder meg til å se mer av deg fremover.

    Fantastisk stil. Noe helt spesielt.

    Karoline Kalvo

    SvarSlett
  9. Amazing outfit! So inspiring.
    Love your jacket and your hat.
    xx

    SvarSlett
  10. Heheh, skjønner jeg godt :)

    Tror jeg har samme belte ;) Loove it.

    SvarSlett
  11. AWESOME! Elsker jakken, elsker i det hele tatt hele stilen din:)

    SvarSlett
  12. WOW! You're looking soooo cool! :-)
    Älskar jackan!
    Bilderna är så vackra! Gillar den lite antika looken på dem.

    HAPPY VALENTINES från Dubai! <3

    SvarSlett
  13. herregud, jente...for en AMAZING jakke!!! *dåååån*

    SvarSlett
  14. Love the epaulettes and the colour palette is just wonderful!
    Great choices hon
    xxx

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...