lørdag 26. februar 2011

New header?







Yesterday I did some tryouts for my new header and business cards. I wanted to hear your opinions before I change it and order my business cards. I'm going to do another photoshot first with a macro lens, and I thought maybe you guys could give me some suggestions on how you would like the header to look like?

I går tok jeg noen prøvebilder til den nye headeren jeg skal lage og visittkortene mine. Jeg ville gjerne høre deres meninger før jeg endrer headeren og bestiller visittkort. Jeg kommer til å gjøre en annen fotoshoot først med macro linse, og derfor tenkte jeg at jeg kunne høre litt om dere hadde noen forslag til hvordan headeren/visittkortene skal bli.

Have an amazing weekend!

<3 Iben

20 kommentarer:

  1. Åh gud, nummer tre! Elsker den!!

    SvarSlett
  2. Eller elsker det, bildet. Hehe!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅ FET!
    HOT Iben <3

    SvarSlett
  4. Digget utsnittet og plasseringen på det første bildet. Lyset var også sinnsykt kult, men savnet et snev av lys på det andre øyet også. Men det er bare smådetaljer. Jeg er SUPERFAN av bilde nr. 1. Feteste bildet jeg har sett hele uken :D

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig Iben! Spesielt nr 3 falt i smak hos meg ;)

    Merethe

    SvarSlett
  6. Et snev av lys på den mørke siden av ansiktet ditt altså. Veldig bra tips om du ikke har ordentlige lamper, bruk en vanlig stålamåe og ta matpapir over! Gjerne flere lag alt ettersom hvor svakt lys du vil ha! Det fungerer akkurat som en softboks :D

    SvarSlett
  7. veldig kul idé! likte godt det nederste!

    SvarSlett
  8. that first pic is incredible babe!
    that could work well as new header!

    SvarSlett
  9. I agree with the previous commnent. You look hot in that first pic and I love the idea with the sweets in your lips! Gorgeous!!! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    SvarSlett
  10. These photos are so gorgeous! I love your hair and the sprinkles on your lips!

    SvarSlett
  11. i like the third picture the most! but cant wait to see the macro lense ones! the first one is lovely as well! how exciting!

    SvarSlett
  12. Jeg ble fan av nr 3! Dødskule allesammen egentlig! Men på et visittkort tror jeg nr 3 gjør seg best, elsker kontrast-bilder!

    SvarSlett
  13. Thanks so much for all of your opinions! I'm so grateful! Takk alle sammen for meningene deres:D

    <3 Iben

    SvarSlett
  14. Fantastisk:) Og takk for kommentarer, jeg fant deg også på H&M Stilikon, har LIKED din outfit. Elsker håret ditt:)

    SvarSlett
  15. You look fabulous and I love them all but the kiss one is particularly lovely hon
    Hope you had a good weekend
    x

    SvarSlett
  16. Jeg likte bilde nummer tre :) Men de to andre var også ganske fine!

    SvarSlett
  17. Nice pictures, i like it!
    Look my blog and follow me if you want xxx

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...