fredag 18. februar 2011

High contrast







Since my hair won't cooperate with a white background, my photographer Ida Marie decided to use a red wall and a garage door instead. Thank you guys so much for all the nice comments I recceived regarding my new hair color. I actually feel more natural having blonde hair than brown. Makes things more edgy. So what is everybody doing this weekend?

Siden hårfargen min ikke fungerer med hvit bakgrunn, bestemte fotografen min Ida Marie at vi skulle kjøre rød vegg og garasjeport. Tusen takk alle sammen for de fine tilbakemeldingene jeg har fått angående håret mitt. Det føles faktisk mer naturlig og riktig å være blond enn brunette. Det blir litt mer edgy. Hvilke artige saker skal dere finne på i helgen?

<3 Iben

Pictures taken by Ida Marie Tangeraas

Coat: 2hand/Jumpsuit: Alexander Wang/tights: HM/Shoes: Acne/bag: Tiger of Sweden

15 kommentarer:

  1. Sykte kule bilder Ibnn! Liker håret ja:D
    Helsning fra onkel i Amrika! xo

    SvarSlett
  2. Du kler det lyse håret så sykt godt! Og jeg tror jeg er forelsket i den tightsen der, SÅÅ fin!! Tror du kanskje de har den enda?:D

    SvarSlett
  3. Frøken Stylish altså!! :) Digger looken din!!

    Og dalmantinersmykket er kjøpt på den herlige butikken Syvende Himmel i Stavanger :)

    SvarSlett
  4. så fin du er på håret!! Du kler virkelig blondt hår, kjempe fin jakke hadde du også <3

    SvarSlett
  5. Mega stylish! Den kåpa var shitfin! Må finne meg noen snasne secondhand funn jeg å + skaffe meg en fotograf! Haha ;D

    SvarSlett
  6. I want to invite you to check out my fashion blog, if you like.

    With love, Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.com

    SvarSlett
  7. Digget håret! :D Men er det naturlige krøller ?? :O Digger krøllene anyway ;)

    SvarSlett
  8. Love the colour pops! I really must get a colour fox tail.
    But the hair is amazing!!!! Suits you so perfectly. Love it
    xxx

    SvarSlett
  9. Love the hair Iben! gleder meg til å se det når jeg kommer hjem fra Oslo:) det nederste bilde var knallfint forresten, love the style<3

    SvarSlett
  10. shit så kult med håret da! lookin awzm

    SvarSlett
  11. I wish I had this cape in black version ;)

    Looks really nice!

    We're doing nothing, Miss! :)

    SvarSlett
  12. Fantastiskt fina bilder, outfit och hår! Love it all! You rock as a blonde girl!

    SvarSlett
  13. I absolutely adore that outfit. The coat is gorgeous, and anything Wang is incredible.

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...