torsdag 24. februar 2011

Early morning grunge








Hi sweeties! I hope you all had a good morning! Today I decided to go for a more grungy look. Unfortunately due to overexposure, you cannot see the details on my shoulderpads, they have several layers of silver glitter. It took me ages to finish! Spray, glue, spray, glue. Soon I will present a new DIY project to you guys, wait and see! Have you been doing any exciting DIY's lately?

Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt en fin morgen! I dag bestemte jeg meg for å kjøre en mer grungy look. Desverre kan dere ikke se glitterdetaljene på skulderputene siden bildet er litt overeksponert. De har flere lag med glitter, og det tok meg en halv evighet med spraying og liming. Snart skal jeg presentere et nytt gjør det selv prosjekt for dere, vent å se! Har dere gjort noen spennende "gjør-det-selv" prosjekter i det siste?

<3 Iben

Pictures by Ida Marie Tangeraas

Shirt: Acne
Tights: Nelly
Boots: Vagabond
Blazer: 3rd hand (selfmade shoulderpads)

8 kommentarer:

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...