tirsdag 15. februar 2011

Cravingz: Vlieger & Vandam






Vlieger & Vandam makes these cool purses. I want one so bad! I imagine they would create quite a rumble in the office or out on the town, who doesen't want that? Rihanna loves them, and is often seen with their design on her arm. Btw, I'm currently participating in the HM loves Oslo competition, where I can win a gift sertificate and free tour of the largest HM store in Norway. So could you sweethearts please vote for me? It would mean a lot! I will also purchase an item with the gift sertificate (if I win) that i will give away here. Please like me here

Vlieger & Vandam lager disse kule veskene. Jeg har så lyst på en! Prisen er ikke så aller verst heller! Men over til noe helt annet kjære lesere, jeg trenger deres hjelp! Jeg deltar for øyeblikket i konkurransen om å bli Oslos stilikon i regi av HM. Jeg er da med i konkurransen om å vinne et gavekort og en free tour av HM's nyeste butikk. Kan dere hjelpe meg ved å like her? Gavekortet vil selvfølgelig bli brukt til en giveaway her på bloggen.

<3 Iben

10 kommentarer:

  1. helt fantastisk veske.. love it

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne like deg, men lenken fører bare til siden "item not found". Oppdatere lenken? Lykke til ;)

    SvarSlett
  3. Unnskyld! Nå har jeg fikset den kjære deg! Og så fint at du likte veskene Janka!

    SvarSlett
  4. Oj jeg likte den blå clutchen! Jeg har forresten 'likt' :D

    SvarSlett
  5. Kule vesker! Jeg digger fargene.

    Lykke til på konkurransen! Jeg håper du vinner. :)

    SvarSlett
  6. A bit like Natalia Brilli's projects :)

    She prefers sunglasses od pencils but guns are also cool :D

    SvarSlett
  7. love this! i like how pop art-ish it is! i want the tote!

    SvarSlett
  8. Haha! To welcome! Always helpful ;D

    SvarSlett
  9. Jeg tar den grønne, takk!!!

    Freakin' amazing! :D

    SvarSlett
  10. Jag har varit inne och röstat!
    Inget svårt val du var ju överlägsen! :-)
    Håller tummarna för att du vinner.

    Kram

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...