torsdag 17. februar 2011

Colors/white





I went for a little stroll in the park today. Suddently everything was white again, and that's just not cool. And I bleached my hair! What do you guys think? Does it suit me? I sure hope it does, since I spent quite a lot of money on it!;)

Jeg gikk en liten tur i parken i dag, og desverre har det begynt å snø igjen. OG jeg har bleket håret mitt! Hva synes dere? Jeg håper dommen er bra, siden jeg brukte uhørt med penger på det!;)

<3 Iben

Skirt: Weekday
Sweater: Mom's old
Shirt: Selfmade
Bag: Tiger of sweden

12 kommentarer:

  1. Love it! Du er rå Iben!
    Klem fra Caroline

    SvarSlett
  2. holy crap! Impressed! Wicked cool darling <3

    SvarSlett
  3. superfin med den nye hårsveisen:)

    SvarSlett
  4. You look fab with bleached hair :D I'd had bleached hair (to clear white) for about 2 years. Then I dyed hair blue... NOw I'm black!

    You look very stylish!

    SvarSlett
  5. DØDSKULT da! Det ser skikkelig rocka og fresht ut ;D Jeg har ettervekst til tuuusen nå, så jeg må gjøre no snart jeg å.. :)

    SvarSlett
  6. Så FIN du ble på håret!! Alt kler den smukke!

    SvarSlett
  7. Aaaw, tusen takk dere! Thanks so much sweeties!

    Love iben

    SvarSlett
  8. Iben!! Your hair looks Ah-mazing! you are totally working the look girl. xo

    SvarSlett
  9. Du kledde det :D Superkul som vanlig ;)

    SvarSlett
  10. I love your hair like this, it suits you amazingly! You could also try some different hairstyles, something with a rock feel perhaps. I love your outfit too, purple and orange are so lovely together! Filia koukla!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...