onsdag 2. februar 2011

Bergenguide: Kostym














The lovely vintagestore Kostym is located at skottegaten 21 in Bergen, Norway. It's open three days a week, so I rarely manage to get there before it's closed. Only this time I finally went, and they had so many gorgeous things! Definitly a nice shop to visit when you are going to Bergen. Do you guys love vintage shops as much as I do?

Den nydelige vintage butikken Kostym ligger i skottegaten 21 i Bergen. Den er åpen tre dager i uken (torsdag, fredag og lørdag), så det er sjeldent jeg rekker bort før den stenger. Men denne gangen kom jeg meg endelig bort, og de hadde så mye fint! Virkelig en nydelig butikk som må besøkes. Er dere like glad i vintage butikker som jeg er?

<3 Iben

5th picture from above borrowed from Eira

15 kommentarer:

  1. Der har jeg aldri vært, aldri hørt om den, krise!

    Sv: Det er for gale! Kaffe neste uke? Feks mandag?:-) Er fri hele dagen!

    SvarSlett
  2. really great post here iben:)

    love vintage!

    fili gluko:)

    SvarSlett
  3. Digger det! Jeg er innom UFF i Oslo noen ganger, de kjører secondhand og har masse fiint :) Du burde sjekke det ut!

    SvarSlett
  4. så kos! du må huske å skrive hvor klærne dine er fra sweety :) looove!

    SvarSlett
  5. oh that's beautiful!

    Have you seen this btw: http://tomandlorenzo2.blogspot.com/2011/02/stephane-rolland-haute-couture-spring.html

    SvarSlett
  6. looks like a real treasurchest!
    xxx

    SvarSlett
  7. den butikken ser utrolig koselig ut! har aldri värt i bergen. men når jeg skal dit- håper jeg at butikken fortsatt finns.(vetikkenårdetblir)
    håper du har en fin uke
    x

    SvarSlett
  8. love the pictures and i wish i could have all those things...amazing..

    SvarSlett
  9. Den butikken så utrolig koselig ut. Og så nydelige bildene var :)

    SvarSlett
  10. Sv: Tirsdag før ett høres bra ut! Kan jo bare snakkes på meldinger på mandag!:-)

    SvarSlett
  11. It looks fantastic! And I love the pics <3

    SvarSlett
  12. of course! i love vintage stores! but usually go thrift shopping a lot more! you can buy an enitre outfit/wardrobe for 20 u.s. dollars! loove!
    xoxo
    vee

    SvarSlett
  13. Må få med med meg den neste gang jeg er i Bergen!

    SvarSlett
  14. Ohhh it looks like a secret vintage shop for those only in the know...even better!
    Love the red carpet entrance
    x

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...