søndag 9. januar 2011

Streetstyle: Rings



I saw these gorgeous silver rings on my friend Nina. She told me that they were from a small shop in Iceland, which she didn't remeber the name of. I found them beautiful, and I really want some simple silver rings. I'm so sorry I didn't do a post yesterday, I didn't feel well. Do you guys have any suggestions for similar rings?

Jeg så disse nydelige sølvringene på venninnen min Nina, og jeg syntes de var så fine. Beklager at jeg ikke postet i går, men jeg var så sliten. Har dere noen forslag til lignende ringer?

<3 Iben

15 kommentarer:

  1. Åh, så fine!! Jeg elsker ringer, og går så og si aldri uten :-)

    SvarSlett
  2. har en ring som kan minne litt om denne; Avaldsnes ringen. Men fant ingen bilder av den på nettet. Er en kopi av et stort arkeologisk funn på Avaldsnes (Karmøy). Kanskje du klarer å grave noe mer opp selv, så skal jeg prøve å få lagt ut et bilde av den på bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. De var veldig fine, ja. Helt enig :)

    SvarSlett
  4. LOVE rings. LOVE THESE rings!
    wanna share ;P

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    SvarSlett
  5. thanks for following back!! (: ooo those rings are lovely. i wish i could just go to iceland to get some of my own haha

    SvarSlett
  6. I love the battered look on them- a little arty like the YSL rings :)

    SvarSlett
  7. cool rings!!! I always find the best silver rings at music festivals. Individual pieces at nice prices..... the season is coming up, can't wait doll:)

    xx hali

    SvarSlett
  8. Oh I love these! I'm trying to extend my ring collection too, they just make any outfit that much cooler :P

    SvarSlett
  9. I love your rings, I need to start wearing more rings :)

    SvarSlett
  10. nydelige. åh jeg kan aldri få nok ringer. og jo större de er - jo bedre ;)

    SvarSlett
  11. oh my those rings are fabolous!

    xoxo

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    SvarSlett
  12. De har et par fine på Nova! You should check it out! :-)

    SvarSlett
  13. Hei søte Malin! Er det de fra fashionology du mener? Slever på dem fra nettet ( dyrere på Nova:() takk for tipset<3

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...