tirsdag 4. januar 2011

Sick





Hi lovelies! I'm so sorry that I can't get back to all of your amazing blogs, but I'm really sick at the moment. I spent the last three days in bed coughing like crazy, having fever and all. Today I tried to go for a little walk outside, but had to return home after 45 min. I hate being sick! So I bought some macaroons to enjoy:D I certaintly hope that I'll be able to go to school tomorrow and see all the people I've missed through the holidays. Have a nice day, and stay well!

Jeg er kjempelei meg for at jeg ikke kan få besøkt alle dere fantastiske bloggere som legger igjen kommentarer, men jeg er så syk. Jeg har tilbragt de siste tre dagene i sengen, hostende. I dag prøvde jeg meg på en liten tur til byen, hvorpå jeg måtte returnere etter 45 min fordi jeg var helt utslitt. Men jeg fikk heldigvis kjøpt et par makroner! Ha en nydelig dag dere, og hold dere friske!

<3 Iben

Genser: zara
Smykke: Glitter
Klokke: Inex

21 kommentarer:

  1. Macaroons...mmmmmmmm
    So I wish you to recover fast!

    SvarSlett
  2. Hope you feel better soon, lovely.

    SvarSlett
  3. Hey Iben!! I'm so sorry to hear that! I hope you're feeling well and taking some medicine! Eat some hot soup, be warm and you'll be good in no time :-). Take care and talk to you soon!! xoxoxoxoo

    SvarSlett
  4. Åh, makroner! De fra Sebastian Bruno med chilli og sjokolade er supegode! Overlykkelig over at vi får de fløyet inn fra oslo på jobb, og at det alltid er noen få ødelagte som vi kan spise.

    SvarSlett
  5. nei nei nei så kjipt. men så fin du er tross at du er sjuk ;) jeg har forsatt ikke smakt på macaroons.. litt rart ja.. men det har jeg ikke.
    håper du orker å sitte på ebay for å finne perler.. jeg leter etter en blondekjole til i sommer.. eller fler. en vit og en med masse broderier.. leter både ebay og etsy. etsy kan det ofte finnes ennå billigere.
    Håper du blir fort frisk fine
    klem!

    SvarSlett
  6. Iben....hope you feel better, those macaroons look like the cure! Wishing you a speedy recovery! xo

    SvarSlett
  7. <3<3 thanks so much all of you for your care:D

    SvarSlett
  8. God bedring lille venn :D Håper du er klar for skole i måro :D Trenger deg der for moralsk støtte vett du ;) Tihi :) <3

    SvarSlett
  9. I love the pix

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    SvarSlett
  10. Oh my gosh those macarons. I only hope that mine will someday look like those.

    Feel better lovey!

    SvarSlett
  11. Hope those macarons helped with your speedy recovery. Feel better!

    SvarSlett
  12. macaroons! those always remind me of tea parties :) feel better soon!

    http://buttercupbuttons.blogspot.com

    SvarSlett
  13. Aw, get better soon!

    http://red-soledfashionista.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. Feel better hun!
    and eat those macaroons with something hot! like tea!
    xoxo
    Vee

    SvarSlett
  15. LOve your watch..
    but i was looking at those macaroons a little longer
    Lee x

    SvarSlett
  16. Ooo...such a bad luck...Hope u'll get better soon...Loove your necklace and of course what better than macaroons..? :)

    xxx

    Angie

    P.S:http://chasingkitesbyangie.blogspot.com/
    Don't bother to pass by..:)

    SvarSlett
  17. macaroons!!!i love them!!
    i try not to eat though!
    i wish u to get well soon!
    thanks for visiting my blog!
    many kisses!

    SvarSlett
  18. yummie i am such a sucker for macarooon!!!!

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    SvarSlett
  19. Ah poor you :(
    Hope you get better soon
    xxx
    ps. You still look lovely though hon ;)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...