onsdag 12. januar 2011

Frozen







It's still quite cold outside, so my vintage fur coat keeps me warm. I was heading out for lectures today, and then it turned out I didn't have any, nice! How is the weather at your place?

Det er fremdeles ganske kaldt ute, så second hand pelsen min holder meg varm. Jeg skulle egentlig på forelesning i dag og var godt på vei da jeg innså at vi ikke hadde noen! Hvordan er været hos deg? Er det fremdeles fysisk mulig å være fashionista?

<3 Iben

Coat: Ingrid's grandmother
Bag: Lacoste
Pants: Zara
Shoes: Vagabond
Green ring: Pylones

18 kommentarer:

  1. u look so stylish my dearesst iben:)

    love ur fur and boots!

    ur 70's look at the below post is amazin too:)

    elpizw na eisai kala! eimai kai egw krywmenh:)

    se filw!

    SvarSlett
  2. Hun er kjempeflink! Ja, jeg har endelig kommet hjem til London og begynt på igjen på skole. Så alt er superdupert. Enn med deg? :)

    Kult antrekk btw!

    SvarSlett
  3. utrolig digg jakke!! Elsker fargen!!

    SvarSlett
  4. That coat is amazing and perfect for the cold weather I imagine. But that green ring is to die for! Hope you are having a good day Iben. xo

    SvarSlett
  5. Du er så fin! Åh, vil raide skapet ditt, jaa!!

    SvarSlett
  6. Sv: Jeg er booket hele fredag! Men kanskje.. mandag?

    SvarSlett
  7. Man gjør noen krampaktige forsøk på å se fancy ut innimellom da! Jeg gleder meg så utrolig mye til jeg kan legge bort store, tjukke jakker og heller ta på meg skinnjakka! Men vi holder ut i et par mnd'er til vel?

    Utrolig flott pels! :)

    SvarSlett
  8. Været blir faktisk bare bedre og bedre her! Likte antrekket ditt veldig godt :-) Og jeg elsker ringene dine, spesielt den grønne!

    SvarSlett
  9. hello beautiful!
    It's not Milan yet...still 10 days to go :)
    I wish I could send you over some warmt from sunny LA right now (today is really nice...I was melting in my car just before on the highway!!)

    btw, I like your anti-freezing look with that awesome fur coat! and I really love all your rings!
    xxx

    SvarSlett
  10. I have just realized that for some weird reason I still wasn't following you... following now and added you to my blogroll too!
    :)

    SvarSlett
  11. I love your layering and the coat is gorgeous. It rains all day today and it's cold but I suppose not as cold as it's where you are. I hate the rain! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com

    SvarSlett
  12. Ååå,elsket den vintage kåpen din:-)

    SvarSlett
  13. super gorgeous look. this is really inspiring. i love the jacket and the handmade scarf !

    SvarSlett
  14. Hi Iben!!
    I have given you the Stylish Blogger Award!!!
    To know what you have to do: http://trendsforthemasses.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html
    CONGRATULATIONS!!!

    SvarSlett
  15. Hi Iben!! I love your rings!! It's also very cold here in Hawaii too; we're expecting heavy rainfall as well. Isn't that fun? Talk to you soon!!xoxoxooo

    SvarSlett
  16. Sv: Kvart over fire er perfekt, kan jo bare avtale på søndag eller noe!:-) Klem!

    SvarSlett
  17. Tusen Takk for kjempe koselig kommentar:DD Ha en fin kveld du også!:-)

    SvarSlett
  18. i love your rings and that fur is seriously amazing!

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...