torsdag 27. januar 2011

DIY: Studded Collar





The DIY I did in november is finally done! I'm sorry that it took me so long, but I had to dye the shirt a couple of times first. All you have to do is to buy a shirt, order some spikes or cone studs, get an awl and some pincers to close'em up. Do you like it?

"Gjør det selv" prosjektet jeg holdt på med i november er endelig ferdig. Beklager at det tok så lang tid, men jeg måtte farge skjorten et par ganger, i tillegg til at jeg måtte vente på studs fra USA. Alt du trenger er en syl, en knipetang og studs, så er det bare å sette i gang!

<3 Iben

15 kommentarer:

  1. Thanks sweetie. Hope your day was well. I'm loving your DIY collar. It's simply gorgeous. xx

    SvarSlett
  2. Det var tooo coolt da! Shit. Jeg hakke tid til å drive med sånt, desverre! Når jeg er ferdig som student skal jeg mekke meg mye stæsj ;) Btw; jeg har skaffa meg blogspot-blogg OG jeg har adda deg som følger :D

    SvarSlett
  3. GREAT JOB!
    love studs!!!

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Genius! I love it!!
    I've started a little pearl and diamante one but it's very time consuming.
    Fantastic outfit too honey
    x

    SvarSlett
  5. Wow! great DIY! love it. and your hair is amazing too :)

    The Flower Girl

    X

    SvarSlett
  6. Wow!!! Love, love, love!!!)))
    This post very interesting.

    SvarSlett
  7. That collar is awesome!

    http://vi-vant.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. super smart!!! DIYs are awesome! keep them coming!!! im a sucker for studs!
    xoxo
    vee

    SvarSlett
  9. I love your fur coat! Can't believe the collar is a DIY!

    have a great weekend hun!

    SvarSlett
  10. HohooooOOOOOoo!!

    Utrolig kult!! Kreative jente :D

    SvarSlett
  11. Cool DIY, studs can make everything more edgy and they look fantastic with fur:)

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...