mandag 20. desember 2010

Kalott: Yay or nay?



Yesterday I tried on one of these at Weekday. I can't decide if they look cool, or stupid. I think it's maybe because I have such a big head that won't fit any other sizes than the largest ones in the mens department. I've struggled with finding the english word for this type of hat, do any of you know what it's called? Sorry for bad pic, I only brought my cell. Most important of all: Is it a yay or a nay?

I går prøvde jeg denne kalotten på Weekday. Jeg klarer ikke helt å bestemme emg for om det er kult eller om jeg ser litt dum ut. Tror det kan ha mest med å gjøre at jeg har så stort hode at kun herrehatter passer meg. Hva sier du? Yay or nay?

<3 Iben

13 kommentarer:

  1. YAY, I love it, it's different ^^

    SvarSlett
  2. VERY NICE))) YOUR BLOG IS LOVELY!!!

    SvarSlett
  3. det funker ikke på meg- men jeg syns absolutt det passer din stil- hvis du föler deg komfortabel med det-- det er jo det som er viktigst! åh ja de skjerfene.. eneste jeg kom på var at de var litt små.. jeg vil ha de enda större. og i litt grovere materiale.. men kanskje jeg kjöper et allikevel.. who knows.. ;) takk uansett for tipset. håper eksamenene gikk bra! ha en fin uke! hva er dine juleplaner?
    kos

    SvarSlett
  4. Cool blog :D
    i'm following you now!

    Thanks for your comment :)

    SvarSlett
  5. Jeg synes det var kult på deg.

    SV: Tusen takk! Ha en nydelig jul du og:)

    SvarSlett
  6. Jeg klarer ikke bestemme meg helt anngående den hatten, den er jo så liten! Haha :p

    SvarSlett
  7. du ser fantastisk ut i den.. go for it

    SvarSlett
  8. Well, I can't say Nay, it has a theatrical feel to it. It also reminds me a bit of Charlie Chaplin. I'd say Yay! xxx

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Jeg synes definitivt at du bør gå for hatten! Den passer til stilen din. Er ikke mange som kan naile den looken, men jeg synes du er dedikert! Kjøp, kjøp, kjøp. :)

    SvarSlett
  10. Thank you all of you for your independent opinions! I think I will go and buy the hat!

    Tusen takk til alle for ærlig mening!
    Jeg tror jeg går for hatten:D

    Love Iben

    SvarSlett
  11. I love the hat, trying to find one myself. Although I have the opposite problem of having a pea head! x

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...