onsdag 8. desember 2010

Black



I decided to go with black today. Used the black smudgepot from MAC. I've decided to get better at doing makeup, usually I just slap on some mascara and leave for school. Are you guys good at doing your makeup? Any tips you wanna share on how to do a nice day makeup in 5 minutes?

Jeg bestemte meg for sotede øyne i dag. MAC sin smudge pot gjør det kjempe enkelt å lage sotede øyne, og den varer i en evighet! Jeg prøver å bli flinkere å sminke meg, jeg slenger vanligvis på noe mascara før jeg løper til skolen. Kanskje du vil dele noen kjappe sminketips for en fin hverdagssminke?

<3 Iben

11 kommentarer:

  1. Så fin sminke! =)

    Svar: Takk så mye! Hehe ja det var et h&m funn =)

    SvarSlett
  2. jeg gikk på et sånt make-over kurs på make.up store.. det var utrolig lärerikt og veldig bra, man fikk sminke for 500 kr også.. (kostet 500 tror jeg.fikk det i gave)
    men har dessverre glemt det meste..
    liker veldig godt å ha en highlighter i öyekanten mot nesen.
    håper du har en super uke.
    göy at du oppdaget karla för meg! jeg ble så overlykkelig når jeg fant henne. håper på litt salg der etterhvert.. så må jeg ha skjörtet.
    ha det fint!

    SvarSlett
  3. Så fint! Og fine bryn! Jeg og slenger bare på meg litt maskara, og av og til øyenskygge, men har absolutt null teknikk, haha.

    SvarSlett
  4. hey iben!
    are u ok??

    nice black post:)

    i usually have smoky eyes with just a black pencil and mascara, rouge and a lip balm!

    for sth more gothic..i use adark lip,as well!

    σε φιλώ γλυκά..ελπίζω να τα πας καλά με τα μαθήματα σου!
    καλημέρα!

    SvarSlett
  5. Ooh, it looks fantastic!! I think I'm the wrong person to ask for makeup because I need help too! I'm very lazy when it comes to makeup; usually I just put on some covergirl makeup, some bronzer, lipgloss, mascara and I'm done :-) xoxoxoxoo

    SvarSlett
  6. Pretty!
    I've tried black eyeshadow before but i usually look like a panda after 2 hours!! How did it last?


    xx

    SvarSlett
  7. I like the make-up, it looks great!

    http://pagesixxx.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. En base til å ha under øyenskyggen funker veldig bra, da holder det hele dagen uten at det blir stripete eller blir gnidd utover :)

    SvarSlett
  9. Så fint det var! Skulle ønske jeg fikk til det der og. Jeg er helt noldo på øyeskygge ;)

    SvarSlett
  10. takk til deg anonym:D Supertips!

    SvarSlett

I love comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...